Vývoj display reklamy v 2020
V rámci projektu AdMonitoring byly za rok 2020 u zapojených provozovatelů zaznamenány výdaje do display reklamy v celkové výši 16,5 mld. Kč v ceníkových cenách. Většina (56 %) display reklamy byla programatická.
V rámci projektu AdMonitoring byly za rok 2020 u zapojených provozovatelů zaznamenány výdaje do display reklamy v celkové výši 16,5 mld. Kč v ceníkových cenách. Většina (56 %) display reklamy byla programatická.
IAB Europe ve spolupráci s IHS Markit minulý týden publikovala výsledky výzkumu výdajů na online reklamu AdEx Be
Mobilní displejová reklama nadále vytlačuje reklamu ve vyhledávačích a oproti roku 2014 vzrostla o 92,6% na 19 mld. € (26 mld. $)
V březnu 2016 oblast internetové display reklamy rostla: zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 507 milionů korun, což meziměsíčně představuje 14% nárůst. Největším zadavatelem byla společnost LMC.
Tisková zpráva
Praha, 4. dubna 2016 – Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) se rozhodlo zrušit tendr na poskytovatele projektu AdMonitoring vyhlášený na podzim loňského roku.
AdMonitoring je projekt sledující výdaje do celoplošné internetové reklamy. Vzhledem k povaze internetu jako mediatypu nabízejícímu široké spektrum inzertních možností je AdMonitoring založen na kombinaci postupů – přímých deklaracích spolupracujících médií, monitorovacím robotovi a zpětné kontrole ve spolupráci s mediálními agenturami. Výstupy přinášejí informace o výši reklamních investic a proběhlých a aktuálních kampaních až do úrovně jednotlivých vizuálů (kreativ), které se ukládají do databáze. Mezi hlavní formy sledované reklamy patří obrázková, flashová, textová a kombinovaná reklama.