Úvodní stránka
25.02.2019
AdMonitoring
AdMonitoring rozšířil své výstupy o programatik
V rámci projektu měření výdajů do celoplošné internetové reklamy AdMonitoring je nově k dispozici údaj o objemu programaticky obchodovaného inzertního prostoru. Nově přidaná kategorie přesněji popisuje investice do online reklamy, které v posledních letech kontinuálně rostou, přičemž se mění jejich distribuce. Původně dominantní kategorie displejové reklamy nakoupené napřímo klesá adekvátně tomu, jak roste objem programatiku. V lednu 2019 již objem programaticky nakoupeného reklamního prostoru předstihl objem displeje obchodovaného napřímo.
31.05.2018
AdMonitoring
Evropský trh s digitální reklamou se za posledních 5 let zdvojnásobil z 28,8 miliard v roce 2012 na 48 miliard EUR v roce 2017
IAB Europe na své výroční konferenci Interact oznámila, že digitální reklama vzrostla v roce 2017 o 13,2 % na 48 mld. EUR díky vysokému nárůstu investic do reklamy na sociálních sítích, mobilech a do video reklamy
28.11.2017
AdMonitoring
Kupující i prodávající strany programatikého obchodování uznávají, že jeho přínosy přesahují pouhou vyšší účinnost reklamního zásahu
Nejnovější výzkum představený na IAB Europe Virtuálním programatickém dni 9. listopadu 2017 přinesl zjištění, že respondenti spatřují přínosy programatického obchodování zejména v lepším reportování kampaní a jejich kontrole na straně nákupu a ve vylepšené kontrole reklamního prostoru na straně prodeje.
30.08.2017
AdMonitoring
IAB Europe vydala Programmatic Mobile White Paper
IAB Europe vydala Programmatic Mobile white paper, který přináší návod, jak vytěžit maximum z programatické mobilní strategie.
O projektu
AdMonitoring je projekt sledující výdaje do celoplošné internetové reklamy. Vzhledem k povaze internetu jako mediatypu nabízejícímu široké spektrum inzertních možností je AdMonitoring založen na kombinaci postupů – přímých deklaracích spolupracujících médií, monitorovacím robotovi a zpětné kontrole ve spolupráci s mediálními agenturami. Výstupy přinášejí informace o výši reklamních investic a proběhlých a aktuálních kampaních až do úrovně jednotlivých vizuálů (kreativ), které se ukládají do databáze. Mezi hlavní formy sledované reklamy patří obrázková, flashová, textová a kombinovaná reklama.