AdAudit je projekt na kvalitativní analýzu celoplošných reklamních kampaní. Přináší informace počtu a sociodemografickém profilu lidí, kteří přišli s kampaní do styku, viděli reklamní bannery nebo na ně klikli. Slouží k porovnání plánu kampaně a jejího reálného zásahu v požadované cílové skupině. Neobsahuje informace o celkovém počtu impresí kampaně (kvantitativní audit je třeba objednat samostatně), ale může je vhodně doplnit.
Řešení je založeno na měřících skriptech, které se umisťují k reklamním vizuálům, a socidemografických datech z panelu uživatelů v projektu NetMonitor. Data lze analyzovat podle domén a subdomén až do úrovně jednotlivých umístění kreativ. AdAudit je dostupný ve 2 verzích, Full a Mini.
Full verze: Verze FULL přináší komplexní sociodemografickou analýzu reklamní kampaně do úrovně impresí (zobrazení reklamy) i kliků na reklamní objekt. Výsledky tohoto měření jsou dostupné po skončení kampaně ve formátu .gem, plně srovnatelné s výsledky měření návštěvnosti NetMonitor a analyzovatelné pomocí aplikace gemiusExplorer.
Mini verze: Verze Mini přináší omezenou sociodemografickou analýzu do úrovně impresí reklamy pro vybrané sociodemografické ukazatele věk, pohlaví, nejvyšší dokončené vzdělání, ABCDE klasifikace, velikost místa bydliště. Cílové skupiny jsou v Mini verzi předdefinované, v první fázi projektu bez možnosti jejich křížení. Výstupem je xls export, popř. lze data průběžně přenášet pomocí API.
Více informací se dozvíte v metodice projektu a ceníku v sekci "Dokumenty ke stažení".