Tisková zpráva
Praha, 4. dubna 2016 – Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) se rozhodlo zrušit tendr na poskytovatele projektu AdMonitoring vyhlášený na podzim loňského roku.
Důvodem je, že se do výběrového řízení přihlásil pouze stávající realizátor, společnost Nielsen Admosphere. SPIR a Nielsen Admosphere potvrdily, že mají společný zájem na dalším vývoji projektu AdMonitoring tak, aby lépe reagoval na neustále se rozvíjející oblast internetové reklamy.
AdMonitoring je unikátní projekt monitoringu internetové reklamy, který nemá v Evropě obdoby. Kombinuje deklarace internetových médií, audit kampaní agenturami a technologické snímání reklamních kreativ, přináší informace o výši reklamních investic a o kampaních až do úrovně jednotlivých inzerátů. Stávající podoba projektu projde úpravami, tak aby lépe reflektovala aktuální požadavky trhu s internetovou reklamou. SPIR se ve spolupráci s realizátorem zaměří například na monitorování programatických forem reklamy. Konkrétní podobu úprav projektu bude řešit odborná pracovní skupina složená ze zástupců členů SPIR.