Na půdě SPIRu byla ustavena pracovní skupina pro crossmediální výzkum. Skupina je složená ze zástupců asociací, agentur i zadavatelů a od příštího roku se bude zabývat možnostmi crossmediálního měření v ČR a přípravou zadání pro projekt přesahující nebo propojující jednotlivé mediální projekty.
První schůzka se uskuteční 8. ledna, složení pracovní skupiny je zatím následující:
| Bačo Marek | Mediacom | 
| Bednář Petr | Mladá fronta | 
| Gabriel Zbyněk | Česká spořitelna | 
| Hanečka Jiří | HANZA CARD, v.o.s. | 
| Hrubešová Kateřina | SPIR | 
| Kolář Petr | SPIR | 
| Kovařík Jaroslav | MEDIA STRATEGY | 
| Kubena Zdeněk | OmnicomMediaGroup | 
| Kůta Miroslav | Programmatic | 
| Křížek Martin | Mafra | 
| Ledererová Michaela | Czech News Center | 
| Lhotská Věra | Economia | 
| Miláček Petr | FTV Prima, spol. s r.o. | 
| Novák Robert | Bauer Media | 
| Pohlová Pavlína | Nova | 
| Poláček Jan | AT Media | 
| Rosendorfská Renata | MEC Global | 
| Sehnalová Regina | BigMedia | 
| Simkanič Ján | Internet Info | 
| Sukkari Magida | Český rozhlas | 
| Týmová Renata | Česká televize | 
| Udatný Jiří | Mindshare | 
| Ševera Pavel | SPIR | 
| Špinar David | 
SPIR vyzývá další zástupce médií, agentur a zejména zadavatelů, aby v případě zájmu o zapojení se do pracovní skupiny kontaktovali výkonné pracoviště SPIR.