Na půdě SPIRu byla ustavena pracovní skupina pro crossmediální výzkum. Skupina je složená ze zástupců asociací, agentur i zadavatelů a od příštího roku se bude zabývat možnostmi crossmediálního měření v ČR a přípravou zadání pro projekt přesahující nebo propojující jednotlivé mediální projekty.
První schůzka se uskuteční 8. ledna, složení pracovní skupiny je zatím následující:
Bačo Marek | Mediacom |
Bednář Petr | Mladá fronta |
Gabriel Zbyněk | Česká spořitelna |
Hanečka Jiří | HANZA CARD, v.o.s. |
Hrubešová Kateřina | SPIR |
Kolář Petr | SPIR |
Kovařík Jaroslav | MEDIA STRATEGY |
Kubena Zdeněk | OmnicomMediaGroup |
Kůta Miroslav | Programmatic |
Křížek Martin | Mafra |
Ledererová Michaela | Czech News Center |
Lhotská Věra | Economia |
Miláček Petr | FTV Prima, spol. s r.o. |
Novák Robert | Bauer Media |
Pohlová Pavlína | Nova |
Poláček Jan | AT Media |
Rosendorfská Renata | MEC Global |
Sehnalová Regina | BigMedia |
Simkanič Ján | Internet Info |
Sukkari Magida | Český rozhlas |
Týmová Renata | Česká televize |
Udatný Jiří | Mindshare |
Ševera Pavel | SPIR |
Špinar David |
SPIR vyzývá další zástupce médií, agentur a zejména zadavatelů, aby v případě zájmu o zapojení se do pracovní skupiny kontaktovali výkonné pracoviště SPIR.