Na půdě SPIRu byla ustavena pracovní skupina pro crossmediální výzkum. Skupina je složená ze zástupců asociací, agentur i zadavatelů a od příštího roku se bude zabývat možnostmi crossmediálního měření v ČR a přípravou zadání pro projekt přesahující nebo propojující jednotlivé mediální projekty.
První schůzka se uskuteční 8. ledna, složení pracovní skupiny je zatím následující:
| Bačo Marek | Mediacom |
| Bednář Petr | Mladá fronta |
| Gabriel Zbyněk | Česká spořitelna |
| Hanečka Jiří | HANZA CARD, v.o.s. |
| Hrubešová Kateřina | SPIR |
| Kolář Petr | SPIR |
| Kovařík Jaroslav | MEDIA STRATEGY |
| Kubena Zdeněk | OmnicomMediaGroup |
| Kůta Miroslav | Programmatic |
| Křížek Martin | Mafra |
| Ledererová Michaela | Czech News Center |
| Lhotská Věra | Economia |
| Miláček Petr | FTV Prima, spol. s r.o. |
| Novák Robert | Bauer Media |
| Pohlová Pavlína | Nova |
| Poláček Jan | AT Media |
| Rosendorfská Renata | MEC Global |
| Sehnalová Regina | BigMedia |
| Simkanič Ján | Internet Info |
| Sukkari Magida | Český rozhlas |
| Týmová Renata | Česká televize |
| Udatný Jiří | Mindshare |
| Ševera Pavel | SPIR |
| Špinar David |
SPIR vyzývá další zástupce médií, agentur a zejména zadavatelů, aby v případě zájmu o zapojení se do pracovní skupiny kontaktovali výkonné pracoviště SPIR.