Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) vypisuje výběrové řízení na projekt měření výdajů do celoplošné internetové reklamy v ČR AdMonitoring. Ukončení současné vlny projektu, kterou realizuje společnost Nielsen Admosphere, je plánováno na závěr roku 2016. AdMonitoring je unikátní systém měření části internetové reklamy, který nemá v Evropě obdobu. Přináší informace o výši reklamních investic a proběhlých i aktuálních kampaních až do úrovně jednotlivých inzerátů. Lhůta pro podání nabídek končí 13. listopadu 2015, došlé nabídky vyhodnotí pověřená pracovní skupina SPIR. Vyhlášení výsledků výběrového řízení proběhne v únoru příštího roku. V roce 2016 bude probíhat příprava další vlny měření. Souběžně s výběrovým řízením na poskytovatele projektu AdMonitoring probíhá výběrové řízení na poskytovatele projektu NetMonitor. |
Ke stažení