Od 1. ledna 2021 najdete SPIR na adrese Panská 854/2, Praha 1
PF 2020
TZ Na českém internetu je možné analyzovat zásah reklamních kampaní
Měření návštěvnosti českého internetu NetMonitor zahrnuje také službu AdAudit, která dodá informace o zásahu online reklamních kampaní.
O AdAudit
AdAudit je projekt na kvalitativní analýzu celoplošných reklamních kampaní.
Zapojení do projektu
Cílem výzkumu NetMonitor je poskytovat data o návštěvnících serverů na českém Internetu (návštěvnost českých uživatelů), které budou sloužit zadavatelům reklamy pro mediální plánování kampaní.
Dokumenty ke stažení
Online data (OLA)
O projektu
NetMonitor je rozsáhlý výzkumný projekt, jehož cílem je poskytnout informace o návštěvnosti internetu a sociodemografickém profilu jeho návštěvníků v České republice.
Zadavatelem projektu je SPIR, realizátorem je společnost GEMIUS, S.A.
Popis výzkumu
Výzkum je prováděn tzv. hybridním přístupem, tedy měřením jak na straně měřeného serveru (site-centric), tak na straně internetového prohlížeče uživatele (user-centric).