Blíží se již 12. ročník Internet Advertising Conference 2019.
Přes 30 přednášejících, 3 sály, 500 návštěvníků. Připojte se k české marketingové špičce a přijďte načerpat informace o nejnovějších trendech. Už 11. dubna 2019.
Více zde.
Na co se na IAC 2019 můžete těšit?
- Programatik je velké téma. I proto se na něj podíváme hned z několika úhlů:
- Efektivními způsoby zapojení programatiku pro vydavatele se bude zabývat David Bauckmann, CTO v Impression Media.
- Na konkurenční boj programatiku a tradiční televize se zaměří Jiří Vítek, ambasador AdArrows.com.
- O tom, jak při nastavování a optimalizaci programatických kampaní zaměstnat AI, bude mluvit David Vopelka.
- Současný vývoj programatiku ve světě a jeho budoucnost zmapuje Roman Stolejda, CEO Impression Media. A přidá i klientský pohled a očekávání.
- Opravdu je tu blockchainová revoluce? Více o tom, co je to blockchain a že se jeho využití nemusí vztahovat jen na kryptoměny, vám prozradí Dominik Stroukal, hlavní ekonom z Roklen.
- Jakub Mikulka, Senior analytik adMeter z agentury MEDIAN, vás nechá nahlédnout přes plot jedné FMCG kampaně a ukáže vám, jak si stály jednotlivé formy komunikace napříč mediamixem. Od televizní a rozhlasové reklamy, přes letáky a direct mail až k onlinu.
- Rozšiřují se vám zorničky při zmínce rozšířené reality? Pak vás potěší přednášky Aleše Hrona z WMC|GREY a Martina Petráška z FG Forrest. První vás provede case study úspěšné kampaně s jejím uplatněním, druhá se zaměří na možnosti využití rozšířené reality v e-shopech. Už jste si někdy něco zkoušeli virtuálně?
A to ještě není všechno. Podíváme se třeba na to, jaký je vztah společností Facebook a Google s médii a co s ním udělalo GDPR. Nebo proč v posledních letech vzrůstá množství placeného obsahu ve zpravodajských i jiných médiích. Otevřeme problematiku copyrightu, atribučních cest i řadu dalších témat.