Internetová populace ČR starší deseti let dosáhla v září 8,26 milionů osob, 7,1 milionu uživatelů se k internetu připojilo z mobilního zařízení (telefon nebo tablet), přičemž výhradně na mobilních zařízeních surfuje 1,1 mil. osob. Hodnota programatiku byla v září 927 mil. Kč v ceníkových cenách a jeho podíl na celé displejové reklamě představuje 55 %. Data vyplývají z aktuálních výsledků projektu NetMonitor a AdMonitoring, které připravuje Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR).
V projektu NetMonitor bylo v září zapojeno 399 měřených serverů, na kterých uživatelé z ČR a zahraničí zhlédli 6,3 mld. stránek. Zářijové výsledky projektu AdMonitoring ukazují celkový meziroční růst displej reklamy. Objem direct reklamy byl v září 765 mil. Kč (meziročně +9 %) a objem programatické displej reklamy byl 927 mil. Kč (meziročně +42 %), dohromady v displej reklamě to bylo 1,69 mld. Kč v ceníkových cenách, což bylo o 25 % více než před rokem.
Kompletní výsledky kvartální prezentace naleznete pod článkem.