Internetová populace ČR starší deseti let dosáhla v březnu 8,1 milionů osob, 7 milionu uživatelů se k internetu připojilo z mobilního zařízení (telefon nebo tablet), přičemž výhradně na mobilních zařízeních surfuje 1 mil. osob. Hodnota programatiku byla v březnu 1,2 mld. Kč v ceníkových cenách a jeho podíl na celé displejové reklamě představuje 68 %. Data vyplývají z aktuálních výsledků projektu NetMonitor a AdMonitoring, které připravuje Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR).
V projektu NetMonitor bylo v březnu zapojeno 406 měřených serverů, na kterých uživatelé z ČR a zahraničí zhlédli 7,5 mld. stránek. Březnové výsledky projektu AdMonitoring ukazují celkový meziroční růst displej reklamy. Objem direct reklamy byl v březnu 578 mil. Kč (meziročně - 11 %) a objem programatické displej reklamy byl 1206 mil. Kč (meziročně + 39 %), dohromady v displej reklamě to bylo 1,78 mld. Kč v ceníkových cenách, což bylo o 17,5 % více než před rokem.
Kompletní výsledky kvartální prezentace naleznete pod článkem.