Definují parametry pro měření klikání, poskytují jednotnou odpověď na problém podvodných klikání. New York (26. února 2009) - IAB oznámilo vydání pravidel pro měření klikání (do fáze veřejného komentování), dokumentu, který stanovuje parametry pro přesný nákup a prodej CPC (cost-per-click) reklamy, důležité a rostoucí kategorie v internetové reklamě. Marketéři nyní budou mít standard pro konzistentní a spolehlivé měření jejich marketingu založeného na výkonu (performance-based). Pravidla rovněž poskytují silný rámec pro filtrování podvodných klikání, což kupujícím a prodávajícím dává důvěru v to, že jsou započítávána pouze legitimní klikání. Pravidla pro měření klikání budou: Tato pravidla jsou nejnovějším doplňkem právě probíhající práce IAB na harmonizaci interaktivního měření. Doplňují IAB pravidla pro měření impresí obecné reklamy, digitální video reklamy a zásahu publika (reach). Tisková zpráva: Vlastní pravidla: |
19.03.2009