Brusel, 17.6.2010: IAB evropská komise pro brandovou reklamu (Brand Advertising Committee of the Interactive Advertising Bureau Europe) vydává netrpělivě očekávanou bílou knihu (white paper) s názvem „Brand Advertising and digital“. Podrobná a směrodatná zpráva je určena pro každého, kdo má spojitost s brandovou reklamou na internetu, jedním z mála odvětví reklamy, které při recesi nestagnovalo, ale rostlo.
Tato bílá kniha je prvním projektem komise pro brandovou reklamu IAB Evropa a jejím cílem je ukázat a propagovat web jako nástroj pro branding, stejně jako vzdělávat čtenáře o síle a hodnotě internetu pro brandové inzerenty.
Na základě obrovské poptávky ze strany reklamního průmyslu po podrobnějších informacích, výzkumných a případových studiích, které dokazují sílu internetu pro on-line branding, poskytuje bílá kniha ucelený pohled na měření, formáty, cílení, cross-media, stejně jako užitečné informace o tom, jak on-line kampaně mohou podpořit značku (brand). Výsledky jsou založeny na pochopení, analýzách a zkušenostech nejrespektovanějších hráčů na trhu, inzerentů, výzkumných společností a poskytovatelů služeb v odvětví.
Originální tiskovou zprávu IAB Europe v plném znění a Bílou knihu „Brand Advertising and digital“ v originále ve formátu pdf si můžete stáhnout pod článkem.
Pozn.: Bílá kniha alias White paper je obecně autoritativní zpráva, která provádí řešení problémů či nastiňuje jejich řešení.