Obavy z nové vlny koronaviru, která by mohla opět propuknout po prázdninách, testování žáků ve školách a také neobvyklý nárůst respiračních onemocnění u dětí v prvním školním měsíci, to vše mohlo ovlivnit zájem uživatelů o weby v kategorii Zdraví. Tato webová kategorie, zahrnující například weby s lékařskou poradnou, popisem nemocí či články o zdravém životním stylu, rostla v září především na mobilních telefonech a to o 10 %.
Návrat dětí do škol a zvýšený zájem o výběr školních a zájmových kroužků ovlivnil nárůst počtu uživatelů kategorie Zájmové servery, hobby. Růst v této webové kategorii byl zaznamenán především na mobilních zařízeních – téměř 3 % na mobilních telefonech a 6 % na tabletech. Po prázdninách, v čase, kdy mnoho uživatelů připravovalo své zahrady či balkony na příchod podzimu se zvýšila návštěvnost kategorie Bydlení – obsah, která zahrnuje mimo jiné lifestylové weby zaměřené na rady týkající se bydlení. Webové stránky v této kategorii rostly o 10 % klasických PC a o 12 % na mobilních telefonech, což byl jeden z největších meziměsíčních nárůstů ve všech kategoriích.
Po návratu z prázdnin a dovolených do běžného pracovního života rostl počet uživatelů Mužských magazínů o životním stylu, které zahrnují mimo jiné články o kultuře, vztazích či technice. Největší nárůst byl u této kategorie zaznamenán na tabletech (36 %) a dále na klasických PC (16 %). Celkem navštívilo v září webové stránky zaměřené na muže více než půl milionu uživatelů ze všech zařízení.