V únoru se zvýšila návštěvnost webové kategorie Mužské magazíny o životním stylu, do níž patří webové stránky či sekce věnované mužům, například pánské módě a doplňkům, zajímavostem ze světa, automobilům či sportu. Vliv na růst těchto webů mohlo mít několik faktorů, jako je svátek sv. Valentýna, probíhající plesová sezona a karneval či jarní prázdniny. Mužské weby rostly na všech měřených zařízeních, nejvíce však na tabletech (40 %) a klasických počítačích (13 %).
Únorové změny počasí a velká obleva kolem poloviny měsíce, kdy mnoho turistů rušilo své lyžařské pobyty na českých horách z důvodu nedostatku sněhu, mohlo ovlivnit kategorii Cestování – obsah. Uživatelé zde měli možnost hledat vhodnější alternativy, kde strávit jarní prázdniny a volit jiné destinace pro trávení volného času včetně cest do zahraničí. Návštěvnosti kategorie Cestování – obsah, zahrnující mimo jiné weby z oblasti turistiky, se zvýšila především na mobilních telefonech a to o 13 %.
Neobvyklé oteplení mohlo mít také vliv na zvýšený výskyt virových onemocnění, což mohlo mít za následek vyšší sledovanost kategorie Zdraví. Weby, věnující se problematice zdraví, na nichž můžeme najít například babské rady na běžné virové nemoci či možnost konzultace s lékařem, rostly zejména na mobilních zařízeních (3 % na mobilních telefonech a 19 % na tabletech). Probíhající jarní prázdniny dále mohly ovlivnit zvýšenou návštěvnost oddechových kategorií webových stránek, jako jsou například Zábava a hry a Komunitní weby. První z těchto kategorií rostla na tabletech (18 %), druhá na mobilních zařízeních (9 % na telefonech a 1 % na tabletech).