Ve druhém prázdninovém měsíci rostl zájem českých internetových uživatelů o kategorii Auto-moto obsah. Tato webová kategorie zahrnuje stránky s aktuálními informacemi ze světa automobilů, recenzemi jednotlivých typů vozidel či tipy na cestu automobilem například do zahraničí. Zvýšený zájem mohly ovlivnit přípravy automobilů a jejich povinné výbavy např. na blížící se dovolenou, plánovaný nákup nového vozidla či zajímavé novinky z oblasti elektromobilů či klasických aut. Tato kategorie rostla nejvíce na klasických PC a mobilních telefonech (4 %) a dále na tabletech (1 %).
Kromě případného nákupu nového automobilu se uživatelé začali více zajímat také o realitní portály. Vyšší poptávku mohl ovlivnit blížící se začátek školního roku a spojené s tím stěhování studentů do větších měst a hledání nového bydlení od podzimu. Růst zájmu mohl také ovlivnit vyšší počet zájemců o nové ubytování například z řad uprchlíků z Ukrajiny. Kategorie Reality rostla nejvíce na tabletech (cca 28 %), dále také na mobilních telefonech a klasických PC (cca 5 %).
V srpnu se z důvodu většího množství volného času zvýšil zájem o oddechové kategorie webových stránek, jako jsou Zábava a hry, Komunitní weby či Společenské magazíny. První z uvedených kategorií rostla rovnoměrně na všech platformách (o cca 14 – 16%). U Komunitních webů rostl zájem uživatelů na klasických PC a tabletech a u Společenských magazínů u klasických PC. V posledním týdnu srpna a návratu z prázdnin a dovolených rostl také počet uživatelů hlavních stránek portálů (kategorie HP rozcestníků).