Ve druhém prázdninovém měsíci rostla návštěvnost mužských magazínů o životním stylu a to ze všech zařízení. Nejvyšší nárůst byl zde zaznamenán u tabletů (o 34 %), klasických PC dosáhl 20 % a u mobilních telefonů 7 %. Velké oblibě se těšily rovněž webové stránky v kategorii Zábava (obsahující např. hry, videa, horoskopy), jejichž návštěvnost se zvýšila na mobilních zařízeních o více než čtvrtinu a na počítačích o více než 12 %.
Návštěvnost z PC
Z klasických počítačů navštívilo v srpnu webové stránky více než 6,8 milionu reálných uživatelů z České republiky, tedy asi o 220 tisíc více než v červenci. Počet zobrazení stránek dosáhl téměř 15,5 miliardy a počet návštěv provedených z počítačů činil téměř 1,2 miliardy. Počet zahájených přehrání multimediálního obsahu na klasických PC byl v srpnu necelých 145 milionů, tedy o 8 milionů více než v červenci (6procentní nárůst). Mezi kategorie s největším meziměsíčním nárůstem návštěvnosti patřila u počítačů, kromě výše uvedených kategorií, také kategorie E-commerce obsah (téměř 12procentní nárůst).
Návštěvnost uživatelů používajících počítač doma a v práci
Domácí počítač použilo pro návštěvu internetu téměř 6,8 milionu českých uživatelů, zatímco z počítače v práci se k síti připojilo více než 2,5 milionu RU. Oproti červenci rostl počet uživatelů, kteří používali klasické počítače doma (o 223 tisíc RU) a v práci (o 111 tisíc RU). Výrazně se zvýšil počet návštěv provedených z pracovních počítačů (o 18 %) a počet zahájených přehrání multimediálního obsahu (o 21 %). Uživatelé doma a v práci nejčastěji navštěvovali domovské stránky portálů, databáze a katalogy a zpravodajské weby.
Návštěvnost z mobilních telefonů a tabletů
Webové stránky navštívilo z mobilních telefonů téměř 3,6 milionu RU, tedy o 172 tisíc více než v červenci. Počet zobrazení stránek přesáhl 1,8 miliardy a počet návštěv 414 milionů. Kategoriemi, jejichž návštěvnost na smartphonech rostla v srpnu nejvíce, byly: Zábava (27 %), E-commerce obsah (16 %) a Komunitní a teens servery a fotogalerie (12 %). Tablety použilo pro návštěvu webových stránek více než 1,3 milionu českých internetových uživatelů, kteří na nich provedli téměř 305 milionů zobrazení stránek. Počet návštěv dosáhl 60 milionů a počet zahájených přehrání překročil 4,6 milionu. Mezi webové kategorie, které zaznamenaly největší meziměsíční nárůst, patřily, kromě Zábavy a Mužských magazínů rovněž Těhotenství.