V období Vánoc a příprav na silvestrovské večírky výrazně rostly webové stránky zaměřené jak na muže, tak na ženy. Uživatelé na nich mohli hledat inspiraci na vánoční dárky pro své blízké, pro vánoční či party outfity, recepty na sváteční jídla či prostě jen hledat oddych od shonu příprav na svátky. Zatímco Mužské magazíny o životním stylu rostly nejvíce na klasických PC a mobilních telefonech (nárůst o 30 % na obou platformách), Magazíny zaměřené na ženy a módu zaznamenaly největší nárůst na mobilních zařízeních – o 9 % na tabletech a o 3 % na mobilních telefonech.
Prosincové vánoční prázdniny a dovolené zvýšily zájem o oddychové kategorie webových stránek. Například kategorie Zájmové servery a hobby zaznamenala největší nárůst počtu uživatelů na tabletech (25 %), dále na klasických PC (5 %) a mobilních telefonech (5 %). Webové stránky v kategorii Zábava a hry dosáhly největšího nárůstu RU rovněž na tabletech a to o 20 %. Na telefonech navštívilo tyto weby o 14 % uživatelů více než v listopadu a nárůst na klasických PC činil 3 %.
V prosinci pokračoval růst zájmu uživatelů o webové stránky v kategorii Zdraví. Vliv na to mohl mít především koronavirus anebo zájem o přijetí posilující dávky očkování proti němu. Webové stránky v kategorii Zdraví zaznamenaly největší meziměsíční nárůst na tabletech (11 %), dále na mobilních telefonech (7 %) a klasických PC (6 %). V posledním měsíci roku 2021 rostla také kategorie Těhotenství a rodičovství a to o 8 % na tabletech a o 4 % na mobilních telefonech.