V lednu se zvýšila návštěvnost zpravodajských webů, na což vliv mohla mít například napjatá situace na Ukrajině či situace spojená s koronavirem, kdy nástup omikronu způsobil rekordní nárůsty denních počtů nakažených. Zpravodajské weby rostly rovnoměrně na všech platformách v rozmezí 5-6 % s největším absolutním nárůstem na mobilních telefonech (více než 320 tisíc nových uživatelů).
Nárůst zaznamenala také kategorie Ekonomika, finance, právo, na což vliv mohlo mít mnoho faktorů. Jedním z nich mohla být situace kolem koronaviru (například upravené podmínky pro pobyty v karanténách, informace o čerpání mzdy během karantén), dále avizované změny v roce 2022 týkající se daní či některých příspěvků pro občany anebo příprava dokladů spojených s ukončením daňového období roku 2021 (například podání přiznání k dani z nemovitých věcí). Tato kategorie webových stránek rostla především na klasických PC (9 %) a na mobilních telefonech (7 %).
V prvním měsíci nového roku se uživatelé rovněž zajímali o nákup automobilů a nemovitostí. Výrazně stoupla návštěvnost webových stránek v kategorii Auto-moto prodej: na klasických PC se zvýšila o 30 %, na mobilních telefonech o 20 % a tabletech o 5%. Návštěvnost realitních webů se v lednu oproti prosinci zvýšila o 40-50 %, a to v závislosti na použité platformě, přičemž nejvyšší nárůst byl zde zaznamenán na tabletech.