Rušení koronavirových opatření v zahraničí a dlouho očekávaná možnost cestovat letecky bez omezení ovlivnila zájem českých uživatelů o webovou kategorii Cestování – obsah, která zahrnuje weby s aktuálními tipy na výlety či atrakcemi v jednotlivých turistických cílech. Vliv na oblíbenost této kategorie mělo také blížící se léto a plánování prázdninových pobytů a dovolených. Kategorie Cestování – obsah rostla na všech zařízeních, nejvíce však na tabletech (21%), dále na klasických PC (10 %) a mobilních telefonech (6 %).
Již druhý měsíc v řadě rostla druhá kategorie spojená s cestováním – Databáze a katalogy, která zahrnuje například jízdní řady či internetové mapy, sloužící k online plánování turistických cest. Návštěvnost kategorie Databáze a katalogy se zvýšila na všech měřených platformách: na tabletech o 6 %, na klasických PC a mobilních telefonech o 1 %. Růst zaznamenaly také dvě oddechové kategorie: Zábava a hry a Společenské magazíny. První z nich uživatelé navštěvovali především z tabletů (nárůst u této platformy o 11 %), naopak oblíbenost druhé rostla na počítačích a telefonech (2 %).
Období prázdnin obvykle znamená pro studenty a sezonní pracovníky možnost krátkodobého přivýdělku a rostoucího zájmu o brigády. V červnu tak rostl zájem o kategorii E-commerce – obsah zahrnující mimo jiné webové stránky s nabídkou práce. Tato webová kategorie rostla především na mobilních zařízeních: o 9 % na telefonech a o 30 % na tabletech.