Kategorie Vaření a recepty zahrnující webové stránky s tradičními či moderními recepty na přípravu různých jídel včetně videotutorialů, byla velmi populární během letošních Velikonoc. Od Zeleného čtvrtka až do Velikonočního pondělí navštěvovalo každý den tuto kategorii více než půl milionu uživatelů ze všech zařízení. Velikonoční přípravy tradičních dobrot vyvrcholily těsně před Velikonocemi - nejvyšší návštěvnosti dosáhla tato kategorie na Velký pátek (567 tisíc RU ze všech zařízení).
U kategorie Vaření a recepty je také možné si všimnout, že uživatelé při přípravě jídel podle internetových receptů preferovali spíše použití mobilních zařízení než klasických PC: velikonoční peak návštěvnosti pocházel především z mobilních telefonů a tabletů (od čtvrtka 6. dubna do neděle 10. dubna se denní návštěvnost této kategorie z mobilních zařízení pohybovala kolem 400 tisíc RU). Meziměsíčně je možné u kategorie Vaření a recepty pozorovat nárůst pouze na mobilních zařízeních (cca 1 % na tabletech a 2 % na mobilních telefonech).
Velikonoční svátky a jarní počasí ovlivnily také další růst návštěvnosti u kategorie Hobby, zahrada a volný čas. Březen a duben jsou měsíce, kdy je potřeba se na zahradách či chalupách věnovat jarnímu úklidu a vysadit zeleninu. Kategorie Hobby, zahrada a volný čas jako jediná rostla v dubnu rovnoměrně na všech měřených zařízeních a to o cca 2-3 %. Větší množství volného času o velikonočních prázdninách ovlivnilo nárůst návštěvnosti u kategorie Komunitní a teens servery, určené především mladším uživatelům. Tato kategorie rostla na klasických PC (1 %) a mobilních telefonech (7 %).