V únoru 2016 využili zadavatelé internetové display reklamy inzertní prostor v celkové ceníkové hodnotě 444 milionů korun, což představuje meziměsíční nárůst o 5 %. Největším zadavatelem byla společnost LMC. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere, realizátor českého peoplemetrového projektu.
Vrchol žebříčku zadavatelů patřil společnosti LMC (provozovateli portálů Jobs.cz a Práce.cz), která v únoru využila online prostor v hodnotě 20,1 milionů korun. Druhou příčku obsadil online obchodník Alza.cz s inzercí v hodnotě 14,9 milionů. Na třetím místě pak skončila společnost Porsche Česká republika - ta vystavila reklamu v hodnotě 14,4 milionů korun. Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v únoru vystavena online inzerce v celkové ceníkové hodnotě 414 milionů korun.
Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Nielsen Admosphere, 1/2016 - 2/2016 |
14.03.2016