V březnu 2013 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 562 milionů korun. Meziměsíčně došlo k nárůstu o třetinu, meziročně o 41 %. Největším zadavatelem byl, stejně jako v únoru, internetový obchodník Internet Mall, který umístil bannerovou inzerci v hodnotě 63 milionů korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.
Podle monitoringu internetové display reklamy AdMonitoring využili zadavatelé v březnu 2013 bannerovou reklamu v hodnotě 562 milionů korun. Meziměsíčně výdaje vzrostly o 34 %, ve srovnání s minulým rokem došlo k 41 % navýšení.
Na vrcholu žebříčku zadavatelů se už druhý měsíc po sobě objevil obchodník Internet Mall, který v březnu využil internetový reklamní prostor v hodnotě bezmála 63 milionů korun. I druhá a třetí příčka zůstává shodná s minulým měsícem. Druhé místo obsadila společnost Student Agency s inzercí v hodnotě 16 milionů korun a na místě třetím zůstává autobazar AAA Auto (14,1 milionů korun).
Tabulka uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v březnu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 513 milionů korun.
TOP 10 provozovatelů – meziměsíční srovnání
| 
			 Provozovatel  | 
			
			 Cena (březen 2013)  | 
			
			 Cena (únor 2013)  | 
			
			 Meziměsíční změna  | 
		
| 
			 Seznam.cz  | 
			
			 231 472 000 Kč  | 
			
			 164 420 000 Kč  | 
			
			 41%  | 
		
| 
			 Centrum Holdings  | 
			
			 97 327 000 Kč  | 
			
			 73 424 000 Kč  | 
			
			 33%  | 
		
| 
			 MAFRA  | 
			
			 54 026 000 Kč  | 
			
			 40 799 000 Kč  | 
			
			 32%  | 
		
| 
			 AdActive.cz  | 
			
			 30 561 000 Kč  | 
			
			 24 815 000 Kč  | 
			
			 23%  | 
		
| 
			 Mladá fronta  | 
			
			 27 515 000 Kč  | 
			
			 20 169 000 Kč  | 
			
			 36%  | 
		
| 
			 Allegro AdMarket  | 
			
			 24 902 000 Kč  | 
			
			 21 438 000 Kč  | 
			
			 16%  | 
		
| 
			 CET 21  | 
			
			 14 201 000 Kč  | 
			
			 9 194 000 Kč  | 
			
			 54%  | 
		
| 
			 Ringier Axel Springer  | 
			
			 13 562 000 Kč  | 
			
			 12 509 000 Kč  | 
			
			 8%  | 
		
| 
			 Economia  | 
			
			 11 099 000 Kč  | 
			
			 7 231 000 Kč  | 
			
			 53%  | 
		
| 
			 Impression Media  | 
			
			 8 354 000 Kč  | 
			
			 6 937 000 Kč  | 
			
			 20%  | 
		
Zdroj: AdMonitoring – SPIR/MEDIARESEARCH, 3/2013