Upozorňujeme, že v lednových datech 2012 nejsou z důvodu technických problémů u subjektů Seznam.cz, CET 21 a Allegro AdMarket plně započítány jejich inzertní výkony. Chybějící lednové výkony budou dopočítány při publikaci únorových dat 12.března.
Upozorňujeme, že v lednových datech 2012 nejsou z důvodu technických problémů u subjektů Seznam.cz, CET 21 a Allegro AdMarket plně započítány jejich inzertní výkony. Chybějící lednové výkony budou dopočítány při publikaci únorových dat 12.března.
AdMonitoring je projekt sledující výdaje do celoplošné internetové reklamy. Vzhledem k povaze internetu jako mediatypu nabízejícímu široké spektrum inzertních možností je AdMonitoring založen na kombinaci postupů – přímých deklaracích spolupracujících médií, monitorovacím robotovi a zpětné kontrole ve spolupráci s mediálními agenturami. Výstupy přinášejí informace o výši reklamních investic a proběhlých a aktuálních kampaních až do úrovně jednotlivých vizuálů (kreativ), které se ukládají do databáze. Mezi hlavní formy sledované reklamy patří obrázková, flashová, textová a kombinovaná reklama.