Zadavatelé internetové display reklamy využili v květnu 2015 reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 530 milionů korun, což je o 17 % více než minulý měsíc. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall a největším provozovatelem portál Seznam.cz. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost Nielsen Admosphere, realizátor českého peoplemetrového projektu. Dle údajů monitoringu internetové display reklamy využili zadavatelé v květnu 2015 bannerovou reklamu v celkové hodnotě 530 milionů korun. Meziměsíčně tak došlo k nárůstu o 17 %. Největším zadavatelem byl opět internetový obchodník Internet Mall, který v květnu využil reklamní prostor v hodnotě 19,5 milionů korun. Druhým největším zadavatelem byl další internetový obchodník, tentokrát Alza.cz, s inzercí v hodnotě 13,1 milionů korun a třetí příčku obsadila Česká spořitelna s reklamou v hodnotě 12,5 milionů korun. Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v květnu vystavena online inzerce v ceníkové hodnotě 478 milionů korun.
Zdroj: AdMonitoring – SPIR/Nielsen Admosphere, 4/2015 - 5/2015 |
17.06.2015