V lednu 2014 využili zadavatelé internetové display reklamy inzertní prostor v celkové ceníkové hodnotě 426 milionů korun, což představuje meziměsíční pokles o 32 %. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.
Ačkoli ve srovnání s prosincem 2013 ceníková hodnota využitého inzertního prostoru poklesla, meziročně naopak došlo k nárůstu, a to o 24 %.
Na vrchol žebříčku zadavatelů se po dvou měsících vrátil obchodník Internet Mall, který v lednu využil online prostor v hodnotě 28,7 milionů korun. Druhou příčku obsadil další online obchodník, tentokrát Alza.cz, s inzercí v hodnotě 18,4 milionů. Na místě třetím nově skončila Fio banka – ta v lednu vystavila reklamu za 12 milionů korun.
Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v lednu vystavena online inzerce v celkové ceníkové hodnotě 388 milionů korun.
TOP 10 provozovatelů – meziměsíční srovnání
| 
			 Provozovatel  | 
			
			 Cena (leden 2014)  | 
			
			 Cena (prosinec 2013)  | 
			
			 Meziměsíční změna  | 
		
| 
			 Seznam.cz  | 
			
			 149 608 000 Kč  | 
			
			 242 909 000 Kč  | 
			
			 -38%  | 
		
| 
			 Centrum Holdings  | 
			
			 82 074 000 Kč  | 
			
			 89 799 000 Kč  | 
			
			 -9%  | 
		
| 
			 MAFRA  | 
			
			 51 810 000 Kč  | 
			
			 84 485 000 Kč  | 
			
			 -39%  | 
		
| 
			 Mladá fronta  | 
			
			 23 910 000 Kč  | 
			
			 35 773 000 Kč  | 
			
			 -33%  | 
		
| 
			 Allegro AdMarket  | 
			
			 22 862 000 Kč  | 
			
			 29 696 000 Kč  | 
			
			 -23%  | 
		
| 
			 Ringier Axel Springer  | 
			
			 15 972 000 Kč  | 
			
			 16 152 000 Kč  | 
			
			 -1%  | 
		
| 
			 CET 21  | 
			
			 12 984 000 Kč  | 
			
			 18 797 000 Kč  | 
			
			 -31%  | 
		
| 
			 FTV Prima  | 
			
			 11 553 000 Kč  | 
			
			 16 461 000 Kč  | 
			
			 -30%  | 
		
| 
			 Impression Media  | 
			
			 8 863 000 Kč  | 
			
			 17 371 000 Kč  | 
			
			 -49%  | 
		
| 
			 Finance media  | 
			
			 8 065 000 Kč  | 
			
			 7 224 000 Kč  | 
			
			 12%  | 
		
Zdroj: AdMonitoring – SPIR/MEDIARESEARCH, 12/2013 - 1/2014