Sdružení pro internetový rozvoj vypisuje za podpory Unie vydavatelů, Asociace měření venkovní reklamy a rozhlasové sekce SKMO výzvu k podání návrhů crossmediálního měření. Výzva si klade za cíl podrobněji zmapovat situaci na trhu výzkumů a neznamená zahájení výběrového řízení na dodavatele výzkumu.
Smyslem výzvy je získat maximální přehled o nejnovějších možnostech výzkumných agentur realizovat crossmediální výzkum poskytující podrobnější informace o mediální konzumaci napříč mediatypy, zejména
- Popis mediální konzumace zákazníka v čase
- Informace o celkovém zásahu a překryvech v zásazích jednotlivých médií
- Data pro efektivnější cílení a vyhodnocování reklamních sdělení ve více mediatypech
Výzkum má poskytnout data o návštěvnosti či sledovanosti médií a čtenosti titulů v České republice napříč více mediatypy (zejména TV, internet, tisk, rádio, OOH) a profilu jejich návštěvníků. Přihlásit se mohou řešení jakéhokoliv typu, způsobu měření, dotazování a metodiky, bez ohledu na to, kolik mediatypů a do jaké hloubky výzkum zahrnuje.
Na základě přihlášených řešení SPIR začne jednat o konkrétních možnostech spolupráce s vybranými dodavateli s cílem v závěrečné fázi vybrat nejvhodnější řešení pro mediální trh v ČR.