Nástup nových podzimních módních trendů, chuť obměnit svůj šatník a také návrat z prázdnin a dovolených zapříčinil rapidní nárůst návštěvnosti Mužských magazínů o životním stylu. Největší nárůst, a to o 93 %, zaznamenaly tyto weby na tabletech, dále na klasických počítačích (56 %) a mobilních telefonech (27 %). Zájem o ženské módní trendy nebyl zdaleka tak velký: kategorie Magazíny zaměřené na ženy a módu získaly nárůst pouze 4 % návštěvníků z klasických PC a 2 % z mobilních telefonů.
S příchodem podzimu rostl zájem o internetové televize a rádia, u této kategorie se zvýšil počet uživatelů především na zařízeních s větší obrazovkou (tablet a PC), které umožňují pohodlnější sledování videí. U klasických PC a tabletů činil nárůst počtu RU kolem 6 %, v případě mobilních telefonů byl dvakrát nižší. V září se také výrazně zvýšila návštěvnost webové kategorie IT, digitální a mobilní technologie a to především z mobilních zařízení. Na mobilních telefonech nárůst činil 11 %, na tabletech 16 %, na klasických PC pak téměř 5 %.
V prvním podzimním měsíci rostl také zájem o kategorii E-commerce obsah, která zahrnuje například weby s pracovními nabídkami. Vliv na nárůst návštěvnosti u této kategorie mohl mít zvýšený zájem studentů, kteří si hledali brigády při studiu. Tato kategorie rostla především na mobilních telefonech (7 %), dále pak na počítačích (3 %). V září pokračoval růst návštěvnosti oddechových kategorií webových stránek (Zábava a hry či Společenské magazíny). Návštěvnost první z těchto kategorií se zvýšila na klasických počítačích a mobilních telefonech (u obou platforem o asi 3 %). Společenské magazíny zaznamenaly téměř 6procentní nárůst počtu RU na klasických PC a 2procentní na mobilních telefonech.
Tab. 1. Výsledky měření návštěvnosti internetu na jednotlivých zařízeních srpen a září 2019.
| 
			 Počítače  | 
			
			 Srpen  | 
			
			    | 
			
			 Absolutní změna  | 
			
			 Relativní změna  | 
		
| 
			 Reální uživatelé (RU)  | 
			
			 6 891 984  | 
			
			 6 907 882  | 
			
			 15 898  | 
			
			 0,23%  | 
		
| 
			 Zhlédnuté stránky (PV)  | 
			
			 11 586 686 340  | 
			
			 11 724 400 036  | 
			
			 137 713 696  | 
			
			 1,19%  | 
		
| 
			 Reální uživatelé (RU) – PC doma  | 
			
			 6 822 081  | 
			
			 6 841 557  | 
			
			 19 476  | 
			
			 0,29%  | 
		
| 
			 Zhlédnuté stránky (PV) – PC doma  | 
			
			 8 797 550 878  | 
			
			 8 859 218 951  | 
			
			 61 668 073  | 
			
			 0,70%  | 
		
| 
			 Reální uživatelé (RU) – PC v práci  | 
			
			 1 934 224  | 
			
			 1 939 234  | 
			
			 5 010  | 
			
			 0,26%  | 
		
| 
			 Zhlédnuté stránky (PV) – PC v práci  | 
			
			 2 789 135 462  | 
			
			 2 865 181 086  | 
			
			 76 045 624  | 
			
			 2,73%  | 
		
| 
			 Mobilní telefony  | 
			
			 Srpen  | 
			
			    | 
			
			 Absolutní změna  | 
			
			 Relativní změna  | 
		
| 
			 Reální uživatelé (RU)  | 
			
			 4 701 658  | 
			
			 4 799 843  | 
			
			 98 185  | 
			
			 2,09%  | 
		
| 
			 Zhlédnuté stránky (PV)  | 
			
			 2 883 155 239  | 
			
			 2 762 474 207  | 
			
			 -120 681 032  | 
			
			 -4,19%  | 
		
| 
			 Tablety  | 
			
			 Srpen  | 
			
			    | 
			
			 Absolutní změna  | 
			
			 Relativní změna  | 
		
| 
			 Reální uživatelé (RU)  | 
			
			 1 604 154  | 
			
			 1 604 991  | 
			
			 837  | 
			
			 0,05%  | 
		
| 
			 Zhlédnuté stránky (PV)  | 
			
			 323 795 962  | 
			
			 303 280 826  | 
			
			 -20 515 136  | 
			
			 -6,34%  | 
		
Zdroj: NetMonitor, srpen a září 2019.