Březnové výkyvy počasí způsobily prudký nárůst nemoci dýchacího ústroji, mnoho lidí tak hledalo pomoc nejen u doktora, ale také na internetu. Velké popularitě se kvůli tomu těšily zdravotní portály. Nárůst počtu návštěvníků u této kategorie zaznamenaly všechny platformy, nejvíce se ovšem zvýšila návštěvnost z tabletů (o více než 27 %). Na mobilních telefonech činil nárůst 13 % a na klasických počítačích téměř 17 %. Dohromady navštívilo kategorii Zdraví v březnu téměř 2,67 milionu RU, tedy přibližně třetina všech českých uživatelů.
Zdá se, že s prvními jarními dny se uživatelé začali více zajímat také o automobily. Výrazně rostly dvě kategorie v této oblasti: Auto – moto obsah, která zahrnuje portály s články či testy automobilů, a Auto – moto prodej, v níž lze nalézt weby umožňující prodej či koupi aut. Kategorie Auto-moto obsah rostla především na tabletech a to o více než 16 %. Na klasických počítačích a mobilních telefonech se její návštěvnost zvýšila o 7-8 %. Druhá zmíněná kategorie zaznamenala dokonce ještě vyšší nárůst návštěvnosti: z klasických PC a mobilních telefonů o pětinu a z tabletů téměř o třetinu. Celkový počet českých uživatelů, navštěvujících weby v kategorii Auto-moto obsah dosáhl téměř 3 milionů, zatímco kategorie Auto – moto prodej vykazovala 1,7 milionu uživatelů
V březnu rostla také návštěvnost kategorie Cestování obsah, jež obsahuje informace o cestovních destinacích či tipy na cesty a další praktické informace pro cestovatele. Nárůst počtu uživatelů byl zde zaznamenán u mobilních zařízení (přibližně 12 %). Na zvýšení popularity této kategorie mohly mít vliv jarní prázdniny, které v jednotlivých krajích probíhaly v první polovině měsíce. Celkový počet uživatelů v této kategorii ze všech zařízení dosáhl 2,4 milionu. Větší množství volného času mohlo ovlivnit i nárůst návštěvnosti u kategorií Zájmové servery a hobby či Společenské magazíny. První z těchto kategorií rostla nejvíce na tabletech (11 %), druhá na mobilních telefonech (10 %).
Tab. 1. Výsledky měření návštěvnosti internetu na jednotlivých zařízeních – únor a březen 2018.
| 
			 Únor  | 
			
			   Březen  | 
			
			 Absolutní  | 
			
			 Relativní změna  | 
		|
| 
			 Reální uživatelé (RU)  | 
			
			 6 810 696  | 
			
			 6 947 422  | 
			
			 136 726  | 
			
			 2,01%  | 
		
| 
			 Zhlédnuté stránky (PV)  | 
			
			 15 483 361 970  | 
			
			 15 205 821 002  | 
			
			 -277 540 968  | 
			
			 -1,79%  | 
		
| 
			 Reální uživatelé (RU) – PC doma  | 
			
			 6 679 763  | 
			
			 6 816 468  | 
			
			 136 705  | 
			
			 2,05%  | 
		
| 
			 Zhlédnuté stránky (PV) – PC doma  | 
			
			 11 838 869 595  | 
			
			 11 762 220 339  | 
			
			 -76 649 256  | 
			
			 -0,65%  | 
		
| 
			 Reální uživatelé (RU) – PC v práci  | 
			
			 1 892 080  | 
			
			 1 930 801  | 
			
			 38 721  | 
			
			 2,05%  | 
		
| 
			 Zhlédnuté stránky (PV) – PC v práci  | 
			
			 3 644 492 374  | 
			
			 3 443 600 663  | 
			
			 -200 891 711  | 
			
			 -5,51%  | 
		
| 
			 Mobilní telefony  | 
			
			 Únor  | 
			
			   Březen  | 
			
			 Absolutní  | 
			
			 Relativní změna  | 
		
| 
			 Reální uživatelé (RU)  | 
			
			 3 818 991  | 
			
			 3 932 024  | 
			
			 113 033  | 
			
			 2,96%  | 
		
| 
			 Zhlédnuté stránky (PV)  | 
			
			 2 034 981 191  | 
			
			 2 219 162 364  | 
			
			 184 181 173  | 
			
			 9,05%  | 
		
| 
			 Tablety  | 
			
			 Únor  | 
			
			   Březen  | 
			
			 Absolutní  | 
			
			 Relativní změna  | 
		
| 
			 Reální uživatelé (RU)  | 
			
			 1 707 532  | 
			
			 1 733 973  | 
			
			 26 441  | 
			
			 1,55%  | 
		
| 
			 Zhlédnuté stránky (PV)  | 
			
			 338 579 023  | 
			
			 353 184 770  | 
			
			 14 605 747  | 
			
			 4,31%  | 
		
Zdroj: NetMonitor, únor a březen 2018.