V květnu 2014 využili zadavatelé internetové display reklamy inzertní prostor v celkové ceníkové hodnotě 622 milionů korun, což představuje meziměsíční nárůst o 18 %. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.
V meziměsíčním srovnání vzrostla ceníková hodnota využitého online inzertního prostoru o 18 %, ve srovnání meziročním však pozorujeme změnu pouze minimální (nárůst oproti loňsku činí 1 %).
Na první pozici v žebříčku zadavatelů zadavatelů se umístil internetový obchodník Internet Mall, který v květnu využil online prostor v hodnotě 29,6 milionů korun. Druhou příčku obsadila společnost HP Tronic Zlín s inzercí v hodnotě 14,9 milionů korun. Na místě třetím pak skončila Ford Motor Company, která v květnu vystavila reklamu za 13,2 milionů korun.
Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v květnu vystavena online inzerce v celkové ceníkové hodnotě 569 milionů korun.
TOP 10 provozovatelů – meziměsíční srovnání
| 
			 Provozovatel  | 
			
			 Cena (květen 2014)  | 
			
			 Cena (duben 2014)  | 
			
			 Meziměsíční změna  | 
		
| 
			 Seznam.cz  | 
			
			 239 395 000 Kč  | 
			
			 214 302 000 Kč  | 
			
			 12%  | 
		
| 
			 Economia  | 
			
			 88 114 000 Kč  | 
			
			 84 121 000 Kč  | 
			
			 5%  | 
		
| 
			 MAFRA  | 
			
			 83 029 000 Kč  | 
			
			 55 511 000 Kč  | 
			
			 50%  | 
		
| 
			 Allegro AdMarket  | 
			
			 29 652 000 Kč  | 
			
			 24 915 000 Kč  | 
			
			 19%  | 
		
| 
			 Mladá fronta  | 
			
			 28 743 000 Kč  | 
			
			 17 686 000 Kč  | 
			
			 63%  | 
		
| 
			 Ringier Axel Springer  | 
			
			 22 925 000 Kč  | 
			
			 20 917 000 Kč  | 
			
			 10%  | 
		
| 
			 FTV Prima  | 
			
			 21 161 000 Kč  | 
			
			 22 001 000 Kč  | 
			
			 -4%  | 
		
| 
			 Finance media  | 
			
			 20 499 000 Kč  | 
			
			 4 980 000 Kč  | 
			
			 312%  | 
		
| 
			 CET 21  | 
			
			 18 648 000 Kč  | 
			
			 23 232 000 Kč  | 
			
			 -20%  | 
		
| 
			 AdActive.cz  | 
			
			 16 922 000 Kč  | 
			
			 17 386 000 Kč  | 
			
			 -3%  | 
		
Zdroj: AdMonitoring – SPIR/MEDIARESEARCH, 4/2014 - 5/2014