V srpnu 2014 nezaznamenala oblast internetové display reklamy žádné výrazné meziměsíční změny. Zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 418 milionů korun, což v porovnání s červencem představuje 1% pokles. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.
Meziměsíčně nedošlo v srpnu v oblasti internetové display reklamy k téměř žádným změnám; oproti minulému roku však došlo k 7% nárůstu.
Na vrcholu žebříčku zadavatelů se umístil internetový obchodník Internet Mall, který v srpnu využil reklamní prostor v hodnotě 31,4 milionů korun. Na druhé příčce skončil s inzercí v hodnotě 16,3 milionů další internetový obchodník, a to Czc.cz, a na třetí pozici se umístil online prodejce zájezdů Invia.cz s reklamním prostorem v hodnotě 13,6 milionů.
Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v srpnu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 386 milionů korun.
TOP 10 provozovatelů – meziměsíční srovnání
| 
			 Provozovatel  | 
			
			 Cena (srpen 2014)  | 
			
			 Cena (červenec 2014)  | 
			
			 Meziměsíční změna  | 
		
| 
			 Seznam.cz  | 
			
			 142 263 000 Kč  | 
			
			 134 510 000 Kč  | 
			
			 6%  | 
		
| 
			 MAFRA  | 
			
			 82 322 000 Kč  | 
			
			 80 523 000 Kč  | 
			
			 2%  | 
		
| 
			 Economia  | 
			
			 49 787 000 Kč  | 
			
			 46 762 000 Kč  | 
			
			 6%  | 
		
| 
			 Mladá fronta  | 
			
			 25 002 000 Kč  | 
			
			 24 693 000 Kč  | 
			
			 1%  | 
		
| 
			 FTV Prima  | 
			
			 19 573 000 Kč  | 
			
			 26 160 000 Kč  | 
			
			 -25%  | 
		
| 
			 Allegro AdMarket  | 
			
			 19 545 000 Kč  | 
			
			 13 471 000 Kč  | 
			
			 45%  | 
		
| 
			 CET 21  | 
			
			 17 715 000 Kč  | 
			
			 18 306 000 Kč  | 
			
			 -3%  | 
		
| 
			 CZECH NEWS CENTER  | 
			
			 14 936 000 Kč  | 
			
			 15 879 000 Kč  | 
			
			 -6%  | 
		
| 
			 Impression Media  | 
			
			 8 554 000 Kč  | 
			
			 7 240 000 Kč  | 
			
			 18%  | 
		
| 
			 Business Media  | 
			
			 6 717 000 Kč  | 
			
			 5 926 000 Kč  | 
			
			 13%  | 
		
Zdroj: AdMonitoring – SPIR/MEDIARESEARCH, 7-8/2014