Po tradičním prázdninovém propadu si v září internetová display reklama opět polepšila: zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 594 milionů korun, což je 
o 43 % více než v srpnu. Největším zadavatelem byl online obchodník Internet Mall. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.
Dle údajů monitoringu internetové display reklamy využili zadavatelé v září 2014 bannerovou reklamu v celkové ceníkové hodnotě 594 milionů korun, což je o 43 % více než v předchozím měsíci. V meziročním srovnání pozorujeme rovněž nárůst: oproti září 2013 vzrostly výdaje o 5 %.
Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall, který v září využil reklamní prostor v hodnotě 23,4 milionů korun. Na druhém místě byla společnost Naspers OCS Czech Republic (provozovatel nákupního rádce Heureka.cz) s inzercí v hodnotě 20,2 milionů korun a třetí příčka patřila dalšímu internetovému obchodníkovi, tentokrát Czc.cz, s reklamou v hodnotě 16,7 milionů korun.
Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v září vystavena online inzerce v ceníkové hodnotě 547 milionů korun.
TOP 10 provozovatelů – meziměsíční srovnání
| 
			 Provozovatel  | 
			
			 Cena (září 2014)  | 
			
			 Cena (srpen 2014)  | 
			
			 Meziměsíční změna  | 
		
| 
			 Seznam.cz  | 
			
			 221 052 000 Kč  | 
			
			 142 263 000 Kč  | 
			
			 55 %  | 
		
| 
			 MAFRA  | 
			
			 93 449 000 Kč  | 
			
			 82 322 000 Kč  | 
			
			 14 %  | 
		
| 
			 Economia  | 
			
			 75 819 000 Kč  | 
			
			 49 787 000 Kč  | 
			
			 52 %  | 
		
| 
			 Mladá fronta  | 
			
			 30 955 000 Kč  | 
			
			 25 002 000 Kč  | 
			
			 24 %  | 
		
| 
			 FTV Prima  | 
			
			 27 080 000 Kč  | 
			
			 19 573 000 Kč  | 
			
			 38 %  | 
		
| 
			 CET 21  | 
			
			 25 353 000 Kč  | 
			
			 17 715 000 Kč  | 
			
			 43 %  | 
		
| 
			 CZECH NEWS CENTER  | 
			
			 24 564 000 Kč  | 
			
			 14 936 000 Kč  | 
			
			 64 %  | 
		
| 
			 Allegro AdMarket  | 
			
			 22 870 000 Kč  | 
			
			 19 545 000 Kč  | 
			
			 17 %  | 
		
| 
			 AdActive.cz  | 
			
			 14 451 000 Kč  | 
			
			 5 637 000 Kč  | 
			
			 156 %  | 
		
| 
			 Impression Media  | 
			
			 11 244 000 Kč  | 
			
			 6 627 000 Kč  | 
			
			 70 %  | 
		
Zdroj: AdMonitoring – SPIR/MEDIARESEARCH, 8-9/2014