V listopadu došlo k 8% meziměsíčnímu nárůstu v oblasti display reklamy, zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 723 milionů korun. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Alza.cz. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetový rozvoj zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.
Z monitoringu internetové display a video reklamy vyplývá, že vzestup se projevil pouze v meziměsíčním srovnání, meziročně naopak internetová reklama mírně poklesla, a to o 4 %.
Největšími zadavateli byli v listopadu stejně jako v předchozím měsíci tři internetoví obchodníci, pouze v jiném pořadí: Alza.cz, který využil reklamní prostor v hodnotě 36,2 milionů korun, Internet Mall s inzercí v hodnotě 29,5 milionů a Czc.cz, který umístil reklamu v hodnotě 27,4 milionů.
Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v listopadu vystavena online inzerce v celkové ceníkové hodnotě 674 milionů korun.
TOP 10 provozovatelů – meziměsíční srovnání
| 
			 Provozovatel  | 
			
			 Cena (listopad 2014)  | 
			
			 Cena (říjen 2014)  | 
			
			 Meziměsíční změna  | 
		
| 
			 Seznam.cz  | 
			
			 312 364 000 Kč  | 
			
			 223 163 000 Kč  | 
			
			 40 %  | 
		
| 
			 MAFRA  | 
			
			 89 170 000 Kč  | 
			
			 98 742 000 Kč  | 
			
			 -10 %  | 
		
| 
			 Economia  | 
			
			 77 501 000 Kč  | 
			
			 88 206 000 Kč  | 
			
			 -12 %  | 
		
| 
			 Mladá fronta  | 
			
			 43 081 000 Kč  | 
			
			 40 330 000 Kč  | 
			
			 7 %  | 
		
| 
			 FTV Prima  | 
			
			 39 413 000 Kč  | 
			
			 37 788 000 Kč  | 
			
			 4 %  | 
		
| 
			 Allegro AdMarket  | 
			
			 35 447 000 Kč  | 
			
			 27 866 000 Kč  | 
			
			 27 %  | 
		
| 
			 CZECH NEWS CENTER  | 
			
			 30 475 000 Kč  | 
			
			 26 703 000 Kč  | 
			
			 14 %  | 
		
| 
			 Impression Media  | 
			
			 16 619 000 Kč  | 
			
			 18 830 000 Kč  | 
			
			 -12 %  | 
		
| 
			 AdActive.cz  | 
			
			 15 320 000 Kč  | 
			
			 21 041 000 Kč  | 
			
			 -27 %  | 
		
| 
			 CET 21  | 
			
			 14 822 000 Kč  | 
			
			 25 683 000 Kč  | 
			
			 -42 %  | 
		
Zdroj: AdMonitoring – SPIR/MEDIARESEARCH, 10-11/2014