Nová zpráva IAB Europe Attitudes towards Programmatic Advertising přináší výsledky průzkumu mezi cca 1000 agenturami, zadavateli a vydavateli působícími na poli internetové reklamy v 29 evropských zemích. Podle ní bude v příštích 12 měsících na vzestupu programatický nákup displayové reklamy. Přes 90 % oslovených společností vyjádřilo zájem zvýšit investice do této formy digitální inzerce, 40 % o více než třetinu. Zpráva dále přináší informace o současném stavu programatického nákupu a prodeje na straně nabídky i poptávky reklamního prostoru, očekávaný vývoj v dalším roce, rozdíly a specifika některých trhů a shrnuje hlavní důvody využívání programatického obchodování.
Tiskovou zprávu IAB Europe najdete zde, pod článkem si můžete stáhnout celou závěrečnou zprávu, stejně jako nedávno vydaný White Paper týkajíc se programatického obchodování s online reklamou.
White Paper je zaměřen na inzerenty, agentury a vydavatele, kterým má pomoci s orientací v problematice programatického nákupu a formulováním digitálních strategií v této oblasti.