Poprvé za svou existenci vydalo Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) svoji offline vizitku - ročenku hodnotící vývoj internetu v České republice pod názvem Internet 2006. Podle předsedy SPIR Daniela Nohela jsou hlavním motivem lidé a jejich virtuální svět – svět internetu. Publikace obsahuje dvě tematické části. První je poměrně podrobná zpráva přinášející zajímavé informace o uživatelích internetu, jejich zvycích, mediálním a spotřebním chování. Zabývá se také analýzou trhu internetové reklamy u nás – změnami na trhu, vývojem reklamních formátů a trendy, které můžeme očekávat v příštích letech.
Druhá část ročenky představuje členy Sdružení, a to jak ze sekce Zadavatelů internetové reklamy, tak ze Sekce médií a vrcholový orgán SPIR Výkonnou radu. „Chtěli jsme, aby vizuál a polygrafické zpracování našeho materiálu se odlišovalo o podobných publikací na trhu, což se nám podařilo,“ říká výkonná ředitelka SPIR Kateřina Hrubešová. „Abychom dosáhli tohoto výsledku použili jsme v České republice ojedinělou technologii tisku a laku“. Nestandardně působící Internet 2006 vyjde i v elektronické podobě a bude k dispozici i na web stránkách SPIR.
Ke stažení