Minulý týden proběhla valná hromada Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR), na níž členové potvrdili správnost rozvoje Sdružení a směřování dalších marketingových projektů. Účastníci akce rozhodovali o financování a organizaci projektu AdMonitoring, který je momentálně v centru zájmu internetových médií a zadavatelů, a jehož start je naplánován na 1.1.2007. Na programu hromady figuroval i text Etického kodexu NetMonitor, který byl členy přijat a vstupuje v platnost od 1.12. 2006. Kodex zohledňuje některé aspekty zobrazování návštěvnosti médií, např. přesměrování návštěvnosti z jiných domén apod.
V závěru valné hromady také proběhly volby do Výkonné rady SPIR, která bude fungovat v následujícím složení:
Sekce zadavatelů – Jan Fahoun Starcom Media Vest Group, Petr Nešpůrek Mediaedge:cia, Daniel Nohel MindShare, Tomáš Řehák OMD
Sekce internetových médií – Oldřich Bajer NetCentrum, Tomáš Búřil Seznam, Petr Hanisch AliaWeb, Tomáš Jankůj ARBOMedia, Jan Makovička Ringier ČR, Jiří Otevřel MAFRA, Ján Simkanič InternetInfo
Tentokrát získávají nově zvolení členové Výkonné rady mandát na rok a půl a to díky vyhlašovanému výběrovému řízení na další vlnu projektu NetMonitor na začátku příštího roku.
12.11.2006