Ve středu 4. května 2011 proběhl čtvrtý ročník Internet Advertising Conference - nejvýznamnější české konference zaměřené na internetovou reklamu a mediální trh, kterou pořádá Sdružení pro internetovou
reklamu. Mezi nejsledovanější témata patřil placený obsah na internetu, marketing v mobilních zařízeních a na Facebooku nebo také souboj online a offline médií.
Celodenní konference Internet Advertising Conference 2011, která se konala v hotelu Clarion v Praze, letos přilákala bezmála 360 zájemců o dění ve světě online médií a reklamy. Vzhledem k tomu, že se jedná o vůbec nejvýznamnější akci s tímto zaměřením v ČR, nenechali si ji ujít všichni významní hráči, ať již z řad poskytovatelů obsahu, zadavatelů internetové inzerce, či mediálních a reklamních agentur jako
zprostředkovatelů.
„Obsahovou náplň konference jsme koncipovali do dvou paralelních programových pásem, přičemž
jsme se snažili o tematickou pestrost, aby si každý návštěvník našel pro sebe to nejzajímavější. Zároveň jsme nemohli opominout některá důležitá aktuální témata a trendy jako jsou sociální sítě, mobilní marketing, či převádění obsahu do mobilních aplikací, pro jejichž prezentaci jsme účastníkům představili řadu inspirativních case studies,“komentuje akci Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.
Součástí programu byl například duel marketingových ředitelů Luďka Motyčky (Google ČR) a Michala Vodáka(Seznam.cz). Adam Reinberger (Viral Boooster) pohovořil o trendu investování velkých online korporací do offline reklamy. Na praktické fungování nového zákona regulujícího audio-vizuální obsah na internetu se zaměřila speciální panelová diskuse. Nechyběla ani debata o zpoplatnění obsahu na internetu, při které se sešli Michal Hanák (MAFRA),Jakub Unger (Centrum Holdings), Lucie Tvarůžková (Economia) a Tomáš Bella (Piano Media).
Případové studie z oblasti využití Facebooku v marketingu předvedla mimo jiné Pavla Tomsová (Nokia), či Tomáš Čupr (Slevomat), ukázku převodu obsahu do iPhonu a iPadu prezentoval Karel Petrák (ČTK) a Andrea Tomšů(Hospodářské noviny). Po programu následoval neformální společenský večer poskytující prostor k networkingu.„Z obsahu konference bylo znát, že současná situace na mediálním i reklamním trhu přináší
stále nové výzvy, konkurence je veliká a žádný z významných hráčů nechce zůstat pozadu,“ shrnuje Kateřina Hrubešová.
Prezentace z konference, stejně jako fotografie z akce jsou k dispozici na adrese http://iac.spir.cz.
Tamtéž je ke stažení také odborný materiál SPIRu zaměřený na trendy v návštěvnosti internetu a v internetové reklamě. Ohlasy z akce bylo možné po celý den sledovat také na sociálních sítích Twitter a Facebook.
Internet Advertising Conference uspořádalo Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR).
Generálním partnerem konference byl Seznam.cz. Hlavním partnerem potom byl portál Centrum.cz
a partnery Google a O2 Media. Mediálně konferenci podpořil deník E15, týdeník Marketing & Media,
měsíčník Strategie, EduCity a Management News. Partnery networkingového večera byly společnosti Media
House a T-Mobile Czech Republic. Produktovým partnerem byla společnost friendlyway.
Konferenci produkčně zajistila společnost Internet Info.
Video z konference:
Pro bližší informace prosím kontaktujte:
Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR
Sdružení pro internetovou reklamu v ČR, z.s.p.o. (SPIR), Korunní 79/1171, 130 00 Praha 3
T: +420 224 251 250, M: +420 777 306 151, E:: [email protected], W: www.spir.cz
Hana Rošická, Marketing & PR specialistka
Internet Info, s.r.o., Milady Horákové 109/116, 160 41 Praha 6
T: +420 277 004 631, M: +420 602 285 817, E: [email protected], W: www.iinfo.cz
SPIR (www.spir.cz) je profesní sdružení působící v oblasti internetové reklamy od roku 2000. V současné době tvoří členská základna sdružení celkem 63 členů. Kromě provozování jednotného, široce respektovaného výzkumu návštěvnosti a sociodemografického profilu návštěvníků internetu NetMonitor, realizuje projekt monitoringu internetové reklamy AdMonitoring, odbornou konferenci o internetovém marketingu IAC a poskytuje expertní analýzy vývoje internetového trhu u nás.
Internet Info, s.r.o. (www.iinfo.cz) představuje jednu z největších mediálních společností českého internetového trhu. Je vydavatelem řady specializovaných zpravodajských a zábavních serverů, které patří ke špičce ve svém oboru. Současně se zaměřuje na produkci odborných konferencí, seminářů a školení.