Program na letošní ročník konfernce Internet Advertising Conference (IAC) je již kompletní, nakonec bude program složen dokonce ze tří paralelních obsahových proudů. Konference se bude konat ve čtvrtek 12. dubna 2012 stejně jako v loňském roce v Praze v hotelu Clarion Congress Hotel. Program a veškeré další informace naleznete nawebových stránkách konference. Registrujte se prosím zde.
Vystoupení budou zaměřena na problematiku (nejen) internetové reklamy, nejrůznější formy marketingu (od propojování mediatypů, přes roli internetové reklamy až po mobilní reklamu či komunikaci přes sociální sítě), aktuální mediální otázky (např. distribuce obsahu prostřednictvím mobilních zařízení) či legislativní či regulační okruhy ovlivňující podmínky na trhu. Konference se pravidelně účastní zhruba 350 návštěvníků z řad odborné veřejnosti – zástupců médií, mediálních a reklamních agentur a marketingových pracovníků různých typů společností.