Asociace IAB Europe dokončila zpracování dat z průzkumu objemu internetové reklamy za loňský rok v Evropě. Zpráva AdEx Benchmark shrnuje výsledky průzkumů mezi médii, agenturami a dalšími hrácí v jednotlivých zemích, kde působí členské asociace IAB Europe. Za ČR data vycházejí z průzkumu odhadu inzertního výkonu, který napočátku roku realzovat SPIR. Závěrečná zpráva bude zveřejněna v pátek 11. července v 15 hodin prostřednictvím webové prezentace autorů - Daniela Knappa ze zpracující agentury IHS Technology a Alison Fennah, zástupkyně IAB Europe, s následnou diskusí s experty z oboru digitální reklamy.
Webový seminář seznámí posluchače se závěry průzkumu o velikosti evropského online trhu, srovnání s dalšími mediatypy, vývojovými trendy, novými populárními reklamími formáty a hlavními překážkami dalšího rozvoje. Na seminář je možné se registrovat zde.
Shrnutí hlavních zjištění bylo již prezentováno na květnovém kongresu IAB Interact v Praříži, najdete jej v následujícíprezentaci.