Listopadový rapidní nárůst počtu osob nakažených koronavirem a objev nové potenciálně nebezpečné varianty koronaviru pojmenované omicron ovlivnily zájem uživatelů o webové stránky v kategorii Zdraví. Vliv na nárůst počtu návštěvníků těchto webů mohl mít také zájem dosavadních odpůrců očkování o přijetí očkovací dávky (kvůli zrušení testů jako průkazu bezinfekčnosti) či doporučení vlády týkající se třetí dávky vakcíny. Webové stránky v kategorii Zdraví rostly výrazně na všech platformách. Největší meziměsíční nárůst zaznamenaly na klasických PC (23 %), dále na mobilních telefonech (16 %) a tabletech (12 %).
Letošní Black Friday ovlivnil návštěvnost kategorie E-commerce – prodej, přičemž nadprůměrný počet uživatelů například na mobilních zařízeních nebyl pozorován přímo na „černý pátek“ 26. listopadu, ale následující neděli, kdy e-commerce weby navštívil více než 1 milion RU z mobilních telefonů a tabletů. O druhém listopadovém peaku u kategorie E-commerce prodej můžeme mluvit v případě svátku 17. listopadu. Tento den navštívilo uvedenou webovou kategorii téměř 1,7 milionu uživatelů ze všech zařízení dohromady (více než 1,1 z mobilních zařízení). V meziměsíčním srovnání byl nárůst u kategorie E-commerce – prodej nejvyšší na klasických PC (9 %), dále na tabletech (4 %) a mobilních telefonech (1 %).
V listopadu rostl výrazně počet uživatelů kategorie Těhotenství a rodičovství, což mohlo být ovlivněno blížícími se vánočními svátky a s tím spojeným hledáním inspirace na dárky pro nejmenší, ale například také starostí rodičů o zdraví dětí z důvodu častých sezónních virových onemocnění, opakujících se karantén či informací o možnosti očkování dětí ve věku 5 až 12 let proti koronaviru. Kategorie Těhotenství a rodičovství rostla na klasických PC a mobilních telefonech a to o 18 % na obou platformách.