Tragická nehoda, při níž zahynul Petr Kellner, výrazně ovlivnila počet návštěvníků zpravodajských a ekonomických webů. Dne 29. března, kdy byla zpráva o jeho smrti publikována, se počet návštěvníků kategorie Zpravodajství vyšplhal na rekordních téměř 3,5 milionu uživatelů ze všech zařízení (více než 2,1 milionu z klasických počítačů a téměř 2,6 milionu z mobilních zařízení).
V tento den byla také zaznamenána nejvyšší návštěvnost ekonomických webů za měsíc březen. Z mobilních zařízení navštívilo kategorii Ekonomika, finance, právo přes 900 tisíc uživatelů, z PC více než 820 tisíc RU. Ekonomické weby tak zaznamenaly vysoký meziměsíční růst a to o 11 % na klasických PC, a kolem 8 % z mobilních telefonů a tabletů. Ekonomické weby si udržely vysokou návštěvnost také v celém týdnu od 29. 03., vliv na to mohly mít například publikované ekonomické analýzy o budoucnosti Kellnerova impéria.
V březnu rostla také kategorie Sport. Vliv na to měly různé sportovní události, a to např. z oblasti zimních sportů a také fotbalový zápas pražské Slávie se skotským Rangers, který byl široce komentován z důvodu incidentu mezi českým a skotským hráčem. 19. březen, kdy se zápas konal, byl v březnu dnem s nejvyšší návštěvností sportovních webů z klasických PC (téměř 835 tisíc RU), mobilních telefonů (více než 960 tisíc RU) a tabletů (téměř 93 tisíc RU). Meziměsíční nárůst počtu návštěvníků kategorie Sport byl jedním z nejvyšších u všech kategorií a dosáhl počtu 21 % na tabletech, 15 % na mobilních telefonech a 11 % na klasických PC.