Říjnové výkony videoreklamy u tří předních médií zapojených v AdMonitoringu přesáhly 22 mil. Kč v ceníkových cenách. Seznam.cz utržil 10,7 mil., CET 21 přes 7 mil. a Mafra přes 4 mil. Kč. Po mírném propadu investic v letních měsících vykazuje videoreklama od září výrazný růst.
| 
			 
  | 
			
			 Srpen 2012  | 
			
			 Září 2012  | 
			
			 Říjen 2012  | 
		
| 
			 Seznam.cz  | 
			
			 6 642 739  | 
			
			 9 403 187  | 
			
			 10 698 783  | 
		
| 
			 CET21  | 
			
			 3 635 999  | 
			
			 4 402 089  | 
			
			 7 262 888  | 
		
| 
			 MAFRA  | 
			
			 3 104 286  | 
			
			 3 347 714  | 
			
			 4 097 186  | 
		
| 
			 Celkem  | 
			
			 13 383 024  | 
			
			 17 152 990  | 
			
			 22 058 85  | 
		
Zdroj: AdMonitoring, SPIR, MEDIARESEARCH. Pozn.: částky jsou uváděny v Kč v ceníkových cenách
AdMonitoring eviduje výkony videoreklamy samostatně od jara 2012. První výsledky byly publikovány za Seznam a Novu, později byly doplněny výkony vydavatelství Mafra. U těchto provozovatelů je tak dostupná více než půlroční časová řada:
 
Zdroj: AdMonitoring, SPIR, MEDIARESEARCH Pozn.: částky jsou uváděny v Kč v ceníkových cenách
Říjnový výkon 22 mil. Kč zatím nedosáhl maxima z března (26,7 mil. Kč), kdy velká část videoinzerce směřovala na portál Voyo. Po jeho zpoplatnění a odstranění reklamy je v datech za duben patrný výrazný pokles. Výkony evidované v AdMonitoringu zatím nevypovídají o celém trhu, ale vzhledem k rostoucímu významu videoreklamy očekáváme do budoucna rozšiřování reklamních videoformátů a zapojování dalších médií.