V březnu 2014 oblast internetové display reklamy rostla: zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 485 milionů korun, což oproti únoru představuje 19% nárůst. Největším zadavatelem byl internetový obchodník Czc.cz. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.
V březnu si internetová display reklama polepšila o 19 %, avšak oproti minulému roku zaznamenala naopak pokles, a to o 14 %.
Na vrcholu žebříčku zadavatelů se tentokrát umístil internetový obchodník s elektronikou Czc.cz, který v březnu využil reklamní prostor v hodnotě 13,9 milionů korun. Na druhé příčce skončil s inzercí v hodnotě 12,4 milionů korun Vodafone, za nímž následoval další mobilní operátor T-Mobile Czech Republic s využitým reklamním prostorem v hodnotě 11,5 milionů korun.
Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v březnu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 453 milionů korun.
TOP 10 provozovatelů – meziměsíční srovnání
| 
			 Provozovatel  | 
			
			 Cena (březen 2014)  | 
			
			 Cena (únor 2014)  | 
			
			 Meziměsíční změna  | 
		
| 
			 Seznam.cz  | 
			
			 190 424 000 Kč  | 
			
			 118 507 000 Kč  | 
			
			 61%  | 
		
| 
			 Economia  | 
			
			 73 765 000 Kč  | 
			
			 80 020 000 Kč  | 
			
			 -8%  | 
		
| 
			 MAFRA  | 
			
			 56 769 000 Kč  | 
			
			 49 916 000 Kč  | 
			
			 14%  | 
		
| 
			 Allegro AdMarket  | 
			
			 24 359 000 Kč  | 
			
			 20 916 000 Kč  | 
			
			 16%  | 
		
| 
			 CET 21  | 
			
			 24 080 000 Kč  | 
			
			 15 820 000 Kč  | 
			
			 52%  | 
		
| 
			 Ringier Axel Springer  | 
			
			 23 305 000 Kč  | 
			
			 24 521 000 Kč  | 
			
			 -5%  | 
		
| 
			 Mladá fronta  | 
			
			 22 320 000 Kč  | 
			
			 23 985 000 Kč  | 
			
			 -7%  | 
		
| 
			 FTV Prima  | 
			
			 20 456 000 Kč  | 
			
			 19 572 000 Kč  | 
			
			 5%  | 
		
| 
			 AdActive.cz  | 
			
			 10 470 000 Kč  | 
			
			 10 163 000 Kč  | 
			
			 3%  | 
		
| 
			 Finance media  | 
			
			 6 609 000 Kč  | 
			
			 8 743 000 Kč  | 
			
			 -24%  | 
		
Zdroj: AdMonitoring – SPIR/MEDIARESEARCH, 2-3/2014