V měsíci dubnu zaznamenala internetová display reklama mírný meziměsíční nárůst, zadavatelé využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 520 milionů korun, což je o 7 % více než v březnu. Největším zadavatelem byl v dubnu internetový obchodník Internet Mall. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.
Ačkoli si však internetová display reklama meziměsíčně polepšila, v porovnání s výsledky stejného měsíce v roce 2013 pozorujeme naopak 7% pokles.
Největším zadavatelem byl internetový obchodník Internet Mall, který v dubnu využil reklamní prostor v hodnotě 15,8 milionů korun. Druhá skončila společnost Porsche Česká republika s využitým reklamním prostorem v hodnotě 9,7 milionů korun. Na třetím místě pak byl další internetový obchodník Czc.cz, který umístil reklamu v hodnotě 9,6 milionů korun.
Tabulka níže uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V této skupině byla v dubnu vystavena online inzerce v ceníkové hodnotě 485 milionů korun.
TOP 10 provozovatelů – meziměsíční srovnání
| 
			 Provozovatel  | 
			
			 Cena (duben 2014)  | 
			
			 Cena (březen 2014)  | 
			
			 Meziměsíční změna  | 
		
| 
			 Seznam.cz  | 
			
			 214 302 000 Kč  | 
			
			 190 424 000 Kč  | 
			
			 13%  | 
		
| 
			 Economia  | 
			
			 84 121 000 Kč  | 
			
			 73 765 000 Kč  | 
			
			 14%  | 
		
| 
			 MAFRA  | 
			
			 55 511 000 Kč  | 
			
			 56 451 000 Kč  | 
			
			 -2%  | 
		
| 
			 Allegro AdMarket  | 
			
			 24 915 000 Kč  | 
			
			 24 359 000 Kč  | 
			
			 2%  | 
		
| 
			 CET 21  | 
			
			 23 232 000 Kč  | 
			
			 24 080 000 Kč  | 
			
			 -4%  | 
		
| 
			 FTV Prima  | 
			
			 22 001 000 Kč  | 
			
			 20 456 000 Kč  | 
			
			 8%  | 
		
| 
			 Ringier Axel Springer  | 
			
			 20 917 000 Kč  | 
			
			 23 305 000 Kč  | 
			
			 -10%  | 
		
| 
			 Mladá fronta  | 
			
			 17 686 000 Kč  | 
			
			 22 320 000 Kč  | 
			
			 -21%  | 
		
| 
			 AdActive.cz  | 
			
			 17 386 000 Kč  | 
			
			 9 560 000 Kč  | 
			
			 82%  | 
		
| 
			 Finance media  | 
			
			 4 980 000 Kč  | 
			
			 6 609 000 Kč  | 
			
			 -25%  | 
		
Zdroj: AdMonitoring – SPIR/MEDIARESEARCH, 03-04/2013